Kategorie: Wszystkie | MS Reaktywacja | MS.1.0 | MotoSyberia movie | Movie | Music
RSS
poniedziałek, 15 marca 2010
Po kolosach
ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO

Niech piekło pochłonie całą kolosową kapitułę razem z radą ekspertów, dziennikarzami i źle głosującą publicznością. Tym razem dobro zwyciężyło, ale to nie koniec walki. 
Thetus, Asmodeus, Incubus, Ophis ruszyli z Danzig w 4 strony świata z misją siania zła. Abrakadabra czary mary tfu tfu tfu. 



A tak wogóle to super impreza i super publiczność i super pokazy jak zwykle. 

ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO ZUO

mac
wtorek, 02 marca 2010
MotoSyberia Reactivation Trailer 1


Go to Ty Ruro zobaczyć wersje HD
niedziela, 31 stycznia 2010
MotoSyberia Kalendarz 2010
z malym opoznieniem donosze o wiekopomnym dziele jakim jest MotoSyberyjski kalendarz 2010; kliknijcie tutaj, potem kliknijcie na fote i sciagnie sie jeszcze wieksza fota i tak w nieskoczonsc, aż fota bedzię wieksza od wszechswiata i wtedy wszystko w cholere eksploduje; taką cholernie wielką fotę mozna ustawic sobie jako tapete; ja tak zrobilem! teraz juz zawsze wiem jaki mamy dzien; genialne, proste i piekne i przez to jeszcze bardziej genialne!

autor calendara: agentka ania shu
zdjecia: safran, mac i mirek


   


wtorek, 15 grudnia 2009
Endlösung der Wasserfrage
Endlösung der Wasserfrage im der scigacz.pl artikel hendehoch Fritzl 
has du wasser in der Garage.

Der prototipe numer 1:


Der prototipe numer Zwei:


Der prototipe numer Drei:


Endlösung der Wasserfrage - wilkomen


Endlösung der Wasserfrage - Miroslaw Seeman


środa, 25 listopada 2009
c.d.
zgubilem sie; mialo byc jeden tag, a wyszlo jak zwykle; widze ze my tu ciagle do Evenska jedziemy; ciagnie sie to jak krew z nosa; Mirek opsiuja cała wyjazd z pikantnymi szczegółami co tam sie w głowach działo, wiec narazie tak z grubsza tu pojedziemy; wiecej i dalej i szybciej jest na advrider;

no wiec my żesmy tam ostatnio dojechali do rzeczki tawatum i juz sie szykowali do dum maszyna (tak to po angielsku nazewalismy, a co to dum to nie wiem, bo drum to chyba kebab);

rzeczka chyża była, czuliśmy że wyrżniema w woda to żeśmy się ucieszyli jak młode dziewki kaj żeśmy ruskich w kamazie obaczyli; hej!


Pojedli se my owoce moża z chłopami że hej!


Pojechali do Tawatum pionierski lagier, hej!



Dojechali my do dzieci hej! Miesce odciete od swiata. Dzieci dowożą tu helikopterami z Evenska. Sponsored by Omsukchanski administracju. Spasiba wam towariszcze.



i wykapali sie w siarczystych piorunistej szatańskiej wodzie, hej!

satan smell 

Bania, kuszanie i wyro hej! 



poniedziałek, 18 maja 2009
Święta Adventure Spec

U MotoSyberii trochę spóźnione święta rocznicy narodzin zła. 
Było dzielenie się używkami oraz super hiper prezenty!!!

Full wypas ciuchy KLIM USA:



Full wypas enduro plecak Kriega i inne bajery do kata:



Full wypas płyta pod silnik GiT:



Full wypas torba na lampe i błotnik Wolfman:



Wawaweewa! Szatan się cieszy i kocha Adventure-spec.

czwartek, 14 maja 2009
Pan błoto
MotoSyberia Reaktywacja, cel naukowy wyprawy: "Badanie błota z uwzględnieniem złożonych duchowych powiązań molekularnych pomiędzy cząsteczkami błota, a istotą powstania wszechświata". Projekt jest w 66.6% dotowany przez Unię Europejską.


wtorek, 12 maja 2009
4ty kat
4 ty KAT trafił w końcu do demona z Wołomina;


niedziela, 10 maja 2009
Mistrz
2 lyzki, 60sek i zalatwione:
PS: jestem po wymianie; zajęło mi to trochę wiecej niz mistrzowi bo 3h z 1h (included) przerwą na obiad oczywiście; czy ten mistrz wogóle cos je?
nie bylo tak źle, ale felga już nigdy nie bedzie tak czarna i piękna jak kiedyś; udało mi się to zrobić bez tego urządzenia nawet; wpadłem na genialny w swojej prostocie pomysł; oponę z moussem wkładam do felgi na wysokości rimlocka; teraz biore pasek z grzechotka i ściągam opone do felgi zaraz przy rimlocku; po tym zabiegu do którego z pewnością natchnął mnie sam On można spokojnie szaleć z resztą opony; zobaczymy teraz jak ta opona z moussem sobie radzi; muszę jeszcze tylko opanować szatańską umiejętność zdejmowania opony z moussem;
pozdrawiam wszystkich wielbicieli czarciego niasienia;
mac 
sobota, 09 maja 2009
KTM lepszy od BMW F1.09?
KTM F400.09:

BMW F1.09+:


piątek, 08 maja 2009
Bolszie Paliaków orać Dalnyj Wastok Rasiji
Szatan wpadł na genialny pomysł. Jeszcze jedna 4 osobowa ekipa z PL jedzie w tym samy czasie w te same rejony (tylko start z Irkucka). Jadą na niebiańskich TTRach w moim ulubionym roczniku 2003 ze zbiornikami 65 litrowymi! Szatan jest bardzo podniecony.







piątek, 01 maja 2009
1mh
Kilka szotów z odbioru: 

poniedziałek, 27 kwietnia 2009
Toilet test
test: KTM in da water
place: tolledo [blue] toilet
time: 203423042009
results: success









niedziela, 19 kwietnia 2009
Trening
trening relejszon;

1 - przygotowanie maszyn do KATowania; bajki wymyte szprychy lizać; 



2 - go go go! mega ostre zjazdy z piekła rodem; 



3 - nasz Pan książe ciemności poprowadził nas przez mega piekielne błota


4 - Grzechu niezauważywszy potężnej przepaści pojechał z koksem

 

no i paszła kiera rybu ławit:



5 - next kosmaty kudłaty Lucyfer poprowadził nas na przepiekielny podjazd



6 - na koniec wjechaliśmy w cuchnące siarką przepiękne i pociągające bagno 



Satan is crazy. Even more czarcich fotek w Foty->Trening.

mac


czwartek, 16 kwietnia 2009
Bel Ray
MotoSyberia czyste zło katajetsia na lubrikantach kampanii Bel Ray kanieszna;


piątek, 03 kwietnia 2009
zlo z usa


kolejna dostawa różych potwornych rzeczy przyszła z samego centrum zła; to wszystko stało się dzięki wyjątkowo potwornej kreaturze: Marcin The Ithaca Devil.

Wot gwiazda paki: chłodnica do moto która powiększa ilość oleju w części silnikowej o potworne 88,666%:
 
mac

czwartek, 26 marca 2009
pajechali na szinu pirelli
Pirelli eto ocien haroszaja kampania. Nie dość, że robią fajne opony, to jeszcze pomagają nam w zrealizowaniu tego przesiąkniętego złem planu.



Tym razem będziemy orać oponami MX Extra:



...a w środku piękne moussy:



..dzięki temu nie musimy wozić dętek, które ważą 77 ton. Zamiast tego możemy wziąć więcej kremów do opalania z filtrem 6.

Spasiba Pirelli!


poniedziałek, 23 marca 2009
Benzin w piekielna makina
Nasze piekielne machiny muszą mieć conajmniej 35L wachy.
W tym celu zakładamu największy zbiornik acerbisa (zamiast oryginalnego):

24L - chociaż ktm ma taki sam i podaje, że zbiornik ma 21.5L :/
Zamiast lampy chcemy zamontować taki śmieszny (hue hue hue) zbiornik 5L:

...czyli optymistycznie mamy juz 29L, wiec jeszcze 6L/8L gdzies po kieszeniach pochowamy.

Żeby to wszystko (nasze 100kg + wache +..) moto udzwignęło wymieniliśmy sprężyny na dużo twardsze (ktm: 91410017s, 91210007).

Jeżeli chodzi o prace z niskooktanową benzyna to jestem optymistą;) Silnik w DRZ400 ma stopień sprężania 11.3:1  i radzi sobie bez problemu z wachą 80oct. Silnik w naszym EXC400 ma tylko 11.1:1, więc nie powinno być problemu.
Dla porównania:
-TT600R  8.5:1
-XR650R 10.0:1
-EXC400 11.1:1
-DRZ400 11.3:1
-LC4 Adv 11.7:1
-EXC 530 11.9:1
-WR450F  12.3:1  

Wiecej fot z acerbis-paka w foto.

A z innej beczki to MamaAfrica jest znowu online i inne mega filmy Elvina Flamingo!

pozdro
mac
piątek, 20 marca 2009
Reaktywacja - Piekielna Makina
Na tegoroczny wypad zdecydowaliśmy, że potrzebujemy cos duużo lżejszego niż Adv640. O pomoc poprosilismy Jego i jego superkomputer zaopatrzony w 666 procesorow z 77 corami każdy.



Do komputera wprowadzony został bardzo skomplikowany algorytm z potworną ilością zmiennych i nieskończoną iloscią niewiadomych. Wzór jest tak potworny i obrzydliwy, że słabo mi się robi na samą myśl on nim.

Komputer po 77 dniach potwornych i przerażających obliczeń eskspodował. Ale tuż przed śmiercią wypluł z siebie: 
E X C 1 1 0 0 1 0 0 0 0

W pierwszej chwili krzyknęliśmy: "Nie to nie możliwe! Komputer zwariował!". Ale po chwili opamiętaliśmy się. "To ma sens!" I zakochaliśmy się w tej piekielnej maszynie.
Jeszcze krótka formalność ze sprzedażą duszy diabłu (inaczej diabłowi) i mogliśmy odebrać nasze machiny z piekła rodem.


... no i perwsza jazda (na rewelacyjnym poligonie koło Wołomina): pełna ekstaza, podniecenie, orgazm!

KTM EXC 400


...a tu Mirek przyłapany w niedwuznacznej (czy dwuznacznej?) pozycji:


Wiecej fot z odbioru w FOTY.

Szatański Pomiot
wtorek, 17 marca 2009
MotoSyberia Reaktywacja
Ave Satan,

W tym roku !MotoSyberia 2.0 Reaktywacja! w zupdejtowanym i do szpiku kości przesiąkniętym złem składzie:

Einz! Ofkoz jedzie Usmolony i Wściekły Mirek z Chorzowa. Przyjazni sie z Rihaną, ale nie dajcie się zwieść - pod tymi słodkimi dzwiękami kryje się zło w czystej postaci.


Zwei! Nowy zawodnik Pavel z Wołomina!: mega optymistyczny i pozytywny, ale przy tym przesiąknięty złem i perwersyjny. Pavel jest miłośnikiem pornograficznych ballad KATa oraz miłośnikiem motowypraw (Mongolia2007, BlackSea2006, Balkany2005, Murmańsk2004).



Drei! Nowy zawodnik Grzechu Śląsk-Reprezenta. Zły i usmolony - częstko można go spotkać w tym samym kotle w którym przesiaduje Mirek. Grzesiek był kiedyś po stronie dobra i zwiedził 665 krain bez motocykla. Teraz przeszedł na czarną stronę mocy i On kazał mu przesiąść sie na piekielną 2kołową makinę.



Fier! ...no i ofkoz cuchnący siarką - Ja.



TuBiKoninułed łif piekielne szegóły z przygotowań.

 
mac