Kategorie: Wszystkie | MS Reaktywacja | MS.1.0 | MotoSyberia movie | Movie | Music
RSS
środa, 23 maja 2007
o ja cie 23 dni!

Panie nic sie nie dzieje na tym cholernym blogu. Motosyberia drim tim ciagle przed kompem. Za to opony, oleje, paszporty lataja po calym swiecie. Jak sie uda zalatwic wszystkie wizy to bedzie Allah Agbar.


In de mintajm przepiekne ilustracje by JA ktore pojawia sie w nastepnym Motocyklu do artykulu motoafrykanskiego.


Egipt, Bin Ladne Yamaha Genuine Parts

...Następnego dnia chrobotanie w TTRce Wojtka wróciło. Ty razem pomóc nam miał, mieszkający na odludziu, Bin Laden. To miejscowy mistrz majsterkowania. W domku bez dachu zastałem go medytującego ze strzelbą pod ręką. Zresztą strzelba też własnej roboty. Wyciosał nam potrzebną część na wzór połamanej....

mac
13:38, lordmaciek
Link Komentarze (3) »
niedziela, 13 maja 2007
biskuuuuuup petzl

biskup petzl


23:02, lordmaciek
Link Komentarze (4) »
sobota, 28 kwietnia 2007
mms_test

test
14:24, lordmaciek
Link Komentarze (2) »
Trip report: KOLECZKOWO
14:10, lordmaciek
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 26 kwietnia 2007
Trip report: zuhause
11:00, lordmaciek
Link Komentarze (5) »
wtorek, 24 kwietnia 2007
prep: opony

Podczas MotoSyberii mamy zamiar trochę porzeźbić. Każdy artysta rzeźbiasz wie, że z fajną oponą życie jest po prostu lepsze. A więc tak:

- dojazd do Gruzji - wykonczymy defaultowo zalożone szosówki

- z Gruzji do Magadanu chcemy dojechać na kliku kompletach Pirelli MT 21 - bardzo fajna opona, ktora daje radę w terenie, a na asfalcie też się całkiem nieźle trzyma;

Pirelli MT 21

- ostatni bagnisto-błotnisty odcinek Magadan-Anadyr przejedziemy (na luzaka;) na bardziej miękkiej, offroadowej oponie Pirelli MT 18;

Pirelli MT 18

 

Dzięki uprzejmości Pirelli Polska udało nam się kupić te opony z bardzo sympatycznym rabatem.

Pirelli




09:11, lordmaciek , MS.1.0
Link Dodaj komentarz »
piątek, 20 kwietnia 2007
music: fajne ziomki z tuvy
16:08, lordmaciek , Music
Link Komentarze (1) »
środa, 18 kwietnia 2007
foto: ktm po 1000km + zmiany

dzisiaj The Best Mechanic in 3city - Tomek z KTM-honda Pomirski zrobil mi przeszkolenie z wymiany oleju, regulacji zaworow itp. Sama wymiana oleju w ktm to dla mnie - prostego chłopaka z wrzeszcza-strzyże wyzsza szkola jazdy;

foty po 1000km i paru zmianach tu

22:16, lordmaciek
Link Komentarze (5) »
środa, 11 kwietnia 2007
LARSSON

Wielkie dzięks dla firmy LARSSON za wsparcie wyprawy MotoSyberia.




W larssonie pracuje bardzo bardzo bardzo fajny koleś, miłośnik mauretańskiej pustyni, król szakali: Michał Domino!


Wot eto on i ja, świeżo po traumatycznej przygodzie w Afrikie:

MotoAfryka2000.prv.pl


... a to jego ex hard enduro trapi:


motoAfryka2000.prv.pl


A tutaj można poczytać o tej wzruszajoooncej historii.


Więcej MotoAfryka2000.prv.pl

15:22, lordmaciek , MS.1.0
Link Komentarze (2) »
niedziela, 08 kwietnia 2007
iridium sat phone

IRIDIUM satellite phone sponsored by gud man Padre Woitek Swinarski. Bravoo!

Padre

 

21:37, lordmaciek , MS.1.0
Link Dodaj komentarz »
movie -> chukotka

Chukotka - elegancka droga z Evgekinot na północ:

Kolejne części -> More from this user
11:08, lordmaciek , Movie
Link Dodaj komentarz »
środa, 04 kwietnia 2007
fizikal preparejszon

motosyberia team ciezko cwiczy przed wyjazdem; tym razem to nie przelewki! movie z naszego ostatniego treningu:

17:39, lordmaciek , Movie
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 19 marca 2007
drim tim

motosyberia drim tim


W piątek na kolosach w fotoplastikonie poleciały MotoKarpaty - mega ekran, dźwięk - WAWAWEWA!

W sobote odebraliśmy w krakowie bajki, które są mega seksowne palce lizać. W nocy wstaję i sprawdzam w garażu czy to nie sen.

W niedziele walneliśmy z Safrańcem 600km z Chorzowa do Gdańska w masakrycznych warunkach, deszcz, zimno i mega wiatr. Wrażenia z asfaltu - w porównaniu do TTRy dużo większa moc, owiewka - 110km/h jedzie się zupełnie na luzie, na TTRce to już była walka. No i te bajery: przycisk, nie dość, że są zegary to jeszcze podświetlone na pomarańczowo, pomarańczowe narzędzia, pomarańczowy długopis - miodzio :) Aj love it!

mac

09:43, lordmaciek , MS.1.0
Link Komentarze (13) »
sobota, 17 marca 2007
ktm bonus!

w 2007 ktm dorzuca kufry i stelaz gratis!
18:53, lordmaciek
Link Dodaj komentarz »
som ktm

piekne!
12:23, lordmaciek
Link Komentarze (1) »
czwartek, 15 marca 2007
miras juz swojego dotknal!

miras juz swojego dotknal! lucky gej!


ktm mirasa

11:01, lordmaciek
Link Komentarze (2) »
piątek, 09 marca 2007
ttr gone:(

TTR gone

11:56, lordmaciek
Link Komentarze (3) »
czwartek, 08 marca 2007
media: news w Wyprawy 4x4

media: news w Wyprawy 4x4 (numer: marzec-kwiecień)


MotoSyberia2007 - wyprawy4x4

09:07, lordmaciek , MS.1.0
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 06 marca 2007
MotoMongolia / wyprawy4x4

Druga cześć artykułu z Mongolii w bardzo fajnie wydanym magazynie Wyprawy4x4

mac

08:01, lordmaciek
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 04 marca 2007
środa, 28 lutego 2007
orange 3
12:09, lordmaciek
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 27 lutego 2007
poniedziałek, 26 lutego 2007
music: motosiberia2007 minimal
14:10, lordmaciek , Music
Link Komentarze (1) »
MotoSyberia2007 sponsored by Bel-Ray

Sponsorem MotoSyberii2007 jest firma Bel-Ray - producent wysokiej klasy olejów motocyklowych.



Nasze KTMy będa karmione specjalnym olejem do silników jednocylindorwych - Bel-Ray Thumper 4-Stroke Racing: Olej sportowy Bel-Ray Thumper to najwyższej jakości olej półsyntetyczny, opracowany specjalnie z myślą o zastosowaniach do 4-suwowych, jednocylindrowych silników motocyklowych o znacznym wysileniu montowanych na całym świecie do maszyn uczestnicz±cych w rajdach motokrosowych, enduro i Supermoto.
Przystosowany do pracy w najtrudniejszych warunkach olej odznacza się następującymi cechami:
-zmniejszonym zużyciem oleju w wysokich temperaturach,ochroną przez nagłym spadkiem lepkości w wysokiej temperaturze oraz wysokim stopniem zapobiegania naprężeniom ścinającym
-ochroną przed dostawaniem się paliwa do oleju
-zawartością substancji zapobiegających zużyciu silnika i wydłużających jego żywotność

Łańcuchy będziemy smarować smarem Bel-Ray Chain Lube: Jest to nowa, wzbogacona wersja wypróbowanego, znanego doskonale oleju do łańcuchów motocyklowych. Do produktu dodaje się opracowaną przez Bel-Ray substancję o nazwie Molyphos, która poprawia trwałość powłoki smarnej, stanowiącej ochronę elementów napędu przed nadmiernym tarciem przy ciśnieniu przekraczającym 6800 atm. Produkt zapewnia najwyższej klasy ochronę wszystkich typów łańcuchów rolkowych oringowych i X'ringowych. Składniki antykorozyjne zapewniają pełną blokadę łańcucha przed dostępem wilgoci.

Filtry powietrza bedą się kąpały w Bel-Ray Foam Filter: Dzięki znakomitej kleistości, zawarte w powietrzu cząstki kurzu, pył, a nawet wilgoć zostają zatrzymane. Olej nie zmywa się, nie zlepia ani nie zatyka filtra. Substancja ma barwę ciemnoniebieską, co ułatwia stwierdzenie zapełnienia filtra. Olej schnie bardzo szybko, a wiec nie powoduje zbyt długich przerw w podróży.

Więcej tutaj...

09:29, lordmaciek , MS.1.0
Link Komentarze (3) »
środa, 21 lutego 2007
MotoSyberia2007 sponsored by Nitro

Sponsorem MotoSyberii2007 jest firma Nitro - producent wypasionego kasku Nitro MX418!



Kask ma mnóstwo wywietrzników, fajny kształt, wygodne zapięcie zatrzaskowe, daszek z możliwością regulacji położenia, a przede wszystkim wygląda groźnie i o to chodzi.

Parę fotek z kaskiem Nitro w roli głównej z MotoAfryki2005:


Więcej Nitro-MotoAfrykańskich fotek tutaj.
Kask Nitro możesz kupić na przykład tutaj.



Więcej tutaj...


21:04, lordmaciek , MS.1.0
Link Dodaj komentarz »